60s : all-American ads

Saved in:
Bibliographic Details
Other Authors: Heimann, Jim, 1948- (Editor), Heller, Steven, 1950- (Writer of accompanying material)
Format: Book
Language: English
French
Japanese
German
Spanish
Published: Köln : Taschen, c2002
Subjects:
ISBN: 3822811599
Physical Description: 959 s. : il. (převážně barev.) ; 26 cm

Cover

Table of contents

LEADER 01686cam a2200433 a 4500
001 21048
003 CZ ZlUTB
005 20190825234055.0
007 ta
008 060306s2002 gw a r 001 0 eng d
020 |a 3822811599  |q (váz.) 
040 |a ZLD002  |b cze  |c ZLD002  |d ZLD002 
041 1 |a eng  |a fre  |a jpn  |a ger  |a spa 
043 |a n-us--- 
045 |a x6x7 
072 7 |a 659  |x Reklama. Public relations. Média  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 659.1  |2 MRF 
080 |a 659.1(091)  |2 MRF 
080 |a (73)  |2 MRF 
080 |a (084.11)  |2 MRF 
245 0 0 |a 60s :  |b all-American ads /  |c edited by Jim Heimann ; with an introduction by Stephen Heller 
246 3 3 |a All-American ads 
260 |a Köln :  |b Taschen,  |c c2002 
300 |a 959 s. :  |b il. (převážně barev.) ;  |c 26 cm 
500 |a Obsahuje rejstřík 
546 |a Text anglicky, německy, francouzsky, španělsky a japonsky 
655 7 |a obrazové publikace  |7 fd132947  |2 czenas 
655 9 |a pictorial works  |2 eczenas 
648 7 |a 1961-1970  |7 ch460584  |2 czenas 
650 0 7 |a reklama a propagace  |7 ph116035  |z Spojené státy americké  |y 1961-1970  |2 czenas 
650 0 7 |a dějiny reklamy  |7 ph553624  |z Spojené státy americké  |y 1961-1970  |2 czenas 
650 0 9 |a advertising  |z United States  |y 1961-1970  |2 eczenas 
650 0 9 |a history of advertising  |z United States  |y 1961-1970  |2 eczenas 
700 1 |a Heimann, Jim,  |d 1948-  |7 pag2006371390  |4 edt 
700 1 |a Heller, Steven,  |d 1950-  |7 pag2006371391  |4 wam 
910 |a ZLD002 
992 |a BK  |b SK 
999 |c 21048  |d 21048 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 659ALLAMERICAN  |7 0  |8 BOOK  |9 36499  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 034  |d 2006-07-29  |o 659/ALL-AMERICAN  |p 420010098859  |r 2019-08-25  |v 999.00  |w 2019-08-25  |x N:nákup  |x 20100920  |y 09