catalog k.utb
Toggle navigation
čeština
Log Out
Login
TBU Catalog
e-resources
E-THESES
All Fields
Title
Author
Subject
ISBN/ISSN
Tag
Find
Advanced Search
Skip to content
Skip to footer
Back to Homepage
Zvyšování kvality produktů ve...
Description
Zvyšování kvality produktů ve sféře bankovních služeb na základě marketingového průzkumu trhu diplomová práce
Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Kučerová, Petra
(Dissertant)
Other Authors:
Urbanovský, Zdeněk
(Thesis advisor)
Format:
Manuscript
Language:
Czech
Published:
Zlín :
FaME VUT,
1998
Subjects:
ISO 9000 (normy jakosti)
bankovní služby
JAKOST
marketingový mix
produkty
průzkum trhu
segmentace trhu
diplomové práce
Physical Description:
72 s.
Cover
Holdings
More Information
Staff View
Description
Save to List
Cite this
Export Record
Export to CitacePRO
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Export to BibTeX
Email this
Similar Items
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Category management a jeho aplikace ve firmě OLMA a.s. bakalářská práce
by: Juřenová, Michaela
Published: (2004)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Projekt výběru tržního segmentu společnosti TREE, spol.s r.o. diplomová práce
by: Dlouhý, Jiří
Published: (2004)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
ISO 9000 - pracovní pomůcka pro podniky a organizace při výstavbě systému zabezpečování jakosti
Published: (1991)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Segmentujeme spotřební trhy
by: Koudelka, Jan
Published: (2005)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Segmentation and positioning for strategic marketing decisions
by: Myers, James H.
Published: (1996)
×
Loading...