catalog k.utb
Toggle navigation
čeština
Log Out
Login
TBU Catalog
e-resources
E-THESES
All Fields
Title
Author
Subject
ISBN/ISSN
Tag
Find
Advanced Search
Skip to content
Skip to footer
Back to Homepage
Budování silné značky - R. Jel...
Description
Budování silné značky - R. Jelínek a.s.
Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Tomšů, Hana
(Dissertant)
Other Authors:
Kozák, Vratislav, 1956-
(Thesis advisor)
Format:
Manuscript
Language:
Czech
Published:
2003
Subjects:
R. Jelínek (Vizovice, Česko)
alkohol (potravina)
MARKETING
nápoje
obchodní značky
reklama
bakalářská práce
Physical Description:
64 l. + 6 příl.
Cover
Holdings
More Information
Staff View
Description
Save to List
Cite this
Export Record
Export to CitacePRO
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Export to BibTeX
Email this
Similar Items
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Analýza zavádění Plum vodky na český trh na přelomu roku 2002/2003
by: Krobotová, Daniela
Published: (2003)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Analýza znalosti nového výrobku společnosti R. Jelínek, a.s. bakalářská práce
by: Kašparová, Mária
Published: (2004)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Budování silné značky Hello ve společnosti Linea Nivnice, a.s.
by: Výmolová, Barbora
Published: (2003)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Ochrana informací v obchodním styku v a.s. Rudolf Jelínek diplomová práce
by: Kovařík, Michal
Published: (2000)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Analýza důsledků globalizace na marketing a management firmy Rudolf Jelínek bakalářská práce
by: Špaňhel, Vít
Published: (2001)
×
Loading...