catalog k.utb
Toggle navigation
čeština
Log Out
Login
TBU Catalog
e-resources
E-THESES
All Fields
Title
Author
Subject
ISBN/ISSN
Tag
Find
Advanced Search
Skip to content
Skip to footer
Back to Homepage
Zavádění nových výrobků v tran...
Description
Zavádění nových výrobků v transformačním procesu diplomová práce
Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Hřebačková, Dagmar
(Dissertant)
Format:
Manuscript
Language:
Czech
Published:
Zlín,
1995
Subjects:
e95
komercializace
produkt nový
transformace podniku
diplomové práce
Physical Description:
131 s.
Cover
Holdings
More Information
Staff View
Description
Save to List
Cite this
Export Record
Export to CitacePRO
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Export to BibTeX
Email this
Similar Items
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Projekt zavádění nových výrobků do výroby v a. s. Matador Púchov diplomová práce
by: Zachar, Marián
Published: (1996)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Analýza postupu zavádění nových výrobků bakalářská práce
by: Janota, Erik
Published: (1998)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Analýza zavádění nového výrobku na trh firmou DOMOSA Zlín spol. s r.o., Zlín bakalářská práce
by: Zela, Dalibor
Published: (1997)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Marketingová analýza zavádění nového výrobku diplomová práce
by: Leskovjanová, Iva
Published: (1996)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Analýza marketingové strategie při zavádění nových výrobků na trh ve firmě TRIM, s.r.o., Zlín
by: Pecivál, David
Published: (2002)
×
Loading...