Základní marketingová analýza produktu a cílové skupiny produktů pro trh diplomová práce

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Bílek, Lukáš, diplom (Dissertant)
Other Authors: Vrba, Aleš (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: Zlín : FaME VUT, 1996
Subjects:
trh
Physical Description: 70 s.

Cover

LEADER 00999ctm a22002777a 4500
001 19917
003 CZ ZlUTB
005 20190825233917.0
008 961104s1996^ xr ||||| ||||| |||||cze|d
040 |a ZLD002  |b cze  |c ZLD002  |d ZLD002 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
100 1 |a Bílek, Lukáš,  |c diplom  |4 dis 
245 1 0 |a Základní marketingová analýza produktu a cílové skupiny produktů pro trh  |h [rukopis] :  |b diplomová práce 
260 |a Zlín :  |b FaME VUT,  |c 1996 
300 |a 70 s. 
650 0 4 |a FAME VUT Zlín 
650 0 4 |a MARKETING 
650 0 4 |a produkty 
650 0 4 |a trh 
650 0 4 |a VÝROBKY 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Vrba, Aleš  |4 ths 
710 2 |a Vysoké učení technické v Brně.  |b Fakulta managementu a ekonomiky ve Zlíně  |4 dgg 
992 |a DS 
999 |c 19917  |d 19917 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 D1996BÍLEKL  |7 0  |8 MANUS  |9 33985  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2006-07-29  |i 3904/D  |o D1996/BÍLEK,L.  |p 420010004904  |r 2019-08-25  |w 2019-08-25  |x 20100831  |y 12