catalog k.utb
Toggle navigation
čeština
Log Out
Login
TBU Catalog
e-resources
E-THESES
All Fields
Title
Author
Subject
ISBN/ISSN
Tag
Find
Advanced Search
Skip to content
Skip to footer
Back to Homepage
Základní marketingová analýza...
Description
Základní marketingová analýza produktu a cílové skupiny produktů pro trh diplomová práce
Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Bílek, Lukáš, diplom
(Dissertant)
Other Authors:
Vrba, Aleš
(Thesis advisor)
Format:
Manuscript
Language:
Czech
Published:
Zlín :
FaME VUT,
1996
Subjects:
FAME VUT Zlín
MARKETING
produkty
trh
VÝROBKY
bakalářská práce
Physical Description:
70 s.
Cover
Holdings
More Information
Staff View
Description
Save to List
Cite this
Export Record
Export to CitacePRO
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Export to BibTeX
Email this
Similar Items
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Zavádění nového produktu na trh bakalářská práce
by: Kvapil, Zdeněk
Published: (1998)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Koncepce zvýšení prodeje finančních produktů České spořitelny, a.s. ve Znojmě bakalářská práce
by: Šimeček, Petr
Published: (1999)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Perspektivy uplatnění výrobků společnosti 2N na trhu zlínského regionu diplomová práce
by: Bačuvčík, Radim, 1975-
Published: (1996)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Plastové výrobky s novou technologií úpravy povrchu - jejich využití a uplatnění na trhu diplomová práce
by: Halvoníková, Gabriela
Published: (1996)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Strategie a taktika vstupu na německý trh bakalářská práce
by: ŽŮREK, Martin
Published: (1999)
×
Loading...