Werbung in Theorie und Praxis

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Engelhardt, Bernhard (Author)
Other Authors: Schneider, Karl (Editor), Pflaum, Dieter (Editor)
Format: Book
Language: German
Published: Waiblngen : M- und S- Verlag für Marketing und Schulung, 1995
Edition: 3rd ed.
Subjects:
ISBN: 3930465000
Physical Description: 586 s. : il. ; 24 cm

Cover

Table of contents

LEADER 01206nam a22003137a 4500
001 19690
003 CZ ZlUTB
005 20190825233903.0
008 961213s1995 gw |||||r|||||||1|||ger|d
020 |a 3930465000  |q (brož.) 
020 |a 3930465000 
040 |a ZLD002  |b cze  |c ZLD002 
072 7 |a 659  |x Reklama. Public relations. Média  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 659.1  |2 v 
080 |a 339.138  |2 v 
100 1 |a Engelhardt, Bernhard  |4 aut 
245 1 0 |a Werbung in Theorie und Praxis /  |c hrsg. von Karl Schneider, Dieter Pflaum ; autoren Bernard Engelhardt ... [et al.] 
250 |a 3rd ed. 
260 |a Waiblngen :  |b M- und S- Verlag für Marketing und Schulung,  |c 1995 
300 |a 586 s. :  |b il. ;  |c 24 cm 
500 |a Obsahuje věcný rejstřík a informace o autorech 
650 0 7 |a reklama a propagace  |7 ph116035  |2 czenas 
650 0 7 |a marketing  |7 ph115227  |2 czenas 
700 1 |a Schneider, Karl  |4 edt 
700 1 |a Pflaum, Dieter  |4 edt 
910 |a ZLD002 
992 |a BK  |b SK  |d 16 
999 |c 19690  |d 19690 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 659WERBUNG  |7 0  |8 BOOK  |9 33747  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 006  |d 2006-07-29  |i 65779  |l 17  |m 1  |o 659/WERBUNG  |p 420010065779  |r 2023-04-24  |s 2023-03-01  |v 59.85  |w 2019-08-25  |x N:převzato od Glogara  |x 20100831  |y 04