Vzájemné vztahy a vlivy reklamy a umění bakalářská práce

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Klech, Tomáš (Dissertant)
Corporate Author: Vysoké učení technické v Brně. Technologická fakulta ve Zlíně. Institut reklamní tvorby a marketingových komunikací
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická. Institut reklamní tvorby a marketingových komunikací, 2001
Subjects:
Physical Description: 60 s.

Cover

LEADER 01066ctm a22002417a 4500
001 19609
003 CZ ZlUTB
005 20240830154648.0
008 011001s2001^ xr ||||| ||||| |||||cze|d
040 |a ZLD002  |b cze  |c ZLD002  |d ZLD002 
072 7 |a 659  |x Reklama. Public relations. Média  |2 Konspekt  |9 4 
100 1 |a Klech, Tomáš  |4 dis 
245 1 0 |a Vzájemné vztahy a vlivy reklamy a umění  |h [rukopis] :  |b bakalářská práce 
260 |a Zlín :  |b Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta technologická.  |b Institut reklamní tvorby a marketingových komunikací,  |c 2001 
300 |a 60 s. 
650 0 4 |a reklama 
650 0 7 |a užité umění  |7 ph116551  |2 czenas 
655 4 |a bakalářská práce 
710 2 |a Vysoké učení technické v Brně.  |b Technologická fakulta ve Zlíně.  |b Institut reklamní tvorby a marketingových komunikací 
992 |a DS  |d 1 
999 |c 19609  |d 19609 
993 |x NEPOSILAT  |y VSKP 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 D2001KLECHT  |7 0  |8 MANUS  |9 33654  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2006-07-29  |i 5333/D  |l 1  |o D2001/KLECH,T.  |p 420019005333  |r 2019-08-25  |w 2019-08-25  |x 20100831  |y 12