Vývoj reklamy v České republice a definování jejich budoucích trendů bakalářská práce

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Prokopová, Jana (Dissertant)
Other Authors: Šumberová, Pavla (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: Zlín : FaME VUT, 1999
Subjects:
Physical Description: 78 s., příl.

Cover

LEADER 01073ctm a22002897a 4500
001 19542
003 CZ ZlUTB
005 20240830154633.0
008 011001s1999 xr ||||| ||||| |||||cze|d
040 |a ZLD002  |b cze  |c ZLD002  |d ZLD002 
072 7 |a 659  |x Reklama. Public relations. Média  |2 Konspekt  |9 4 
100 1 |a Prokopová, Jana  |4 dis 
245 1 0 |a Vývoj reklamy v České republice a definování jejich budoucích trendů  |h [rukopis] :  |b bakalářská práce 
260 |a Zlín :  |b FaME VUT,  |c 1999 
300 |a 78 s., příl. 
650 0 4 |a FAME VUT Zlín 
650 0 4 |a reklama 
650 0 4 |a trendy 
650 0 4 |a vývoj 
651 7 |a Česko  |7 ge128065  |2 czenas 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Šumberová, Pavla  |4 ths 
710 2 |a Vysoké učení technické v Brně.  |b Fakulta managementu a ekonomiky ve Zlíně  |4 dgg 
992 |a DS  |d 1 
999 |c 19542  |d 19542 
993 |x NEPOSILAT  |y VSKP 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 D1999PROKOPOVÁJ  |7 0  |8 MANUS  |9 33527  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2006-07-29  |i 4772/D  |l 1  |o D1999/PROKOPOVÁ,J.  |p 420019004772  |r 2019-08-25  |w 2019-08-25  |x 20100831  |y 12