catalog k.utb
Toggle navigation
čeština
Log Out
Login
TBU Catalog
e-resources
E-THESES
All Fields
Title
Author
Subject
ISBN/ISSN
Tag
Find
Advanced Search
Skip to content
Skip to footer
Back to Homepage
Vývoj reklamy v České republic...
Description
Vývoj reklamy v České republice a definování jejich budoucích trendů bakalářská práce
Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Prokopová, Jana
(Dissertant)
Other Authors:
Šumberová, Pavla
(Thesis advisor)
Format:
Manuscript
Language:
Czech
Published:
Zlín :
FaME VUT,
1999
Subjects:
FAME VUT Zlín
reklama
trendy
vývoj
Česko
bakalářská práce
Physical Description:
78 s., příl.
Cover
Holdings
More Information
Staff View
Description
Save to List
Cite this
Export Record
Export to CitacePRO
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Export to BibTeX
Email this
Similar Items
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Vývoj reklamních trendů v České republice bakalářská práce
by: Helešicová, Martina
Published: (1999)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Koncepce tvorby reklamní strategie ve firmě MARGARET STATION, s.r.o. na základě analýzy reklamních trendů v ČR diplomová práce
by: Navrátilová, Irena
Published: (1999)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Realizace velkoplošné reklamy ve firmě GOGO Atelier diplomová práce
by: Mačáková, Petra
Published: (1996)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Zdokonalení systému reklamy a propagace firmy Emos spol. s.r.o. Přerov bakalářská práce
by: Pecinová, Zdeňka
Published: (1999)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Analýza trhu v oblasti třídimenzionální reklamy a perspektivy dalšího vývoje diplomová práce
by: Matuška, Václav
Published: (1996)
×
Loading...