catalog k.utb
Toggle navigation
čeština
Log Out
Login
TBU Catalog
e-resources
E-THESES
All Fields
Title
Author
Subject
ISBN/ISSN
Tag
Find
Advanced Search
Skip to content
Skip to footer
Back to Homepage
Vývoj a analýza nového výrobku...
Description
Vývoj a analýza nového výrobku, průzkum trhu a návrh reklamní strategie na základě získaných poznatků diplomová práce
Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Tiefenbachová, Lenka
(Dissertant)
Format:
Manuscript
Language:
Czech
Published:
Zlín,
1996
Subjects:
K96
MARKETING
produkt nový
reklama
reklamní
strategie
VÝROBKY
diplomové práce
Cover
Holdings
More Information
Staff View
Description
Description not available.
Save to List
Cite this
Export Record
Export to CitacePRO
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Export to BibTeX
Email this
Similar Items
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Marketingová analýza zavádění nového výrobku diplomová práce
by: Leskovjanová, Iva
Published: (1996)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Průzkum odběratelského trhu a posouzení možnosti zavedení výrobku na trh diplomová práce
by: Malina, Štěpán
Published: (1998)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Projekt zavádění nových výrobků do výroby v a. s. Matador Púchov diplomová práce
by: Zachar, Marián
Published: (1996)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Projekt komunikační strategie při uvedení nového výrobku na trh diplomová práce
by: Ljuba, Petr
Published: (2000)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Zaváděcí kampaň dia-obuvi
by: Bradová, Michaela
Published: (2002)
×
Loading...