Využití vybraných marketingových aktivit pro zvýšení konkurenceschopnosti úseku prodeje kopírovacích strojů, tiskáren a faxů firmy IMPROMAT INT., spol. s r.o. diplomová práce

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Borská, Markéta (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav, 1956- (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2004
Subjects:
Physical Description: 96 l., [33] l. příl. : il.

Cover

LEADER 01325ctm a22003017a 4500
001 19500
003 CZ ZlUTB
005 20240830154616.0
008 040908s2004^ xr ||||| ||||| |||||cze|d
040 |a ZLD002  |b cze  |c ZLD002  |d ZLD002 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 339.138  |2 v 
080 |a 358.8  |2 v 
100 1 |a Borská, Markéta  |4 dis 
245 1 0 |a Využití vybraných marketingových aktivit pro zvýšení konkurenceschopnosti úseku prodeje kopírovacích strojů, tiskáren a faxů firmy IMPROMAT INT., spol. s r.o.  |h [rukopis] :  |b diplomová práce /  |c Markéta Borská : [vedoucí diplomové práce Vratislav Kozák] 
260 |c 2004 
300 |a 96 l., [33] l. příl. :  |b il. 
650 0 4 |a IMPROMAT INT (Zlín-Malenovice, Česko) 
650 0 4 |a kopírky 
650 0 4 |a marketingový mix 
650 0 4 |a podpora prodeje 
655 7 |a diplomové práce  |7 fd132022  |2 czenas 
700 1 |a Kozák, Vratislav,  |d 1956-  |7 xx0015951  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta managementu a ekonomiky.  |b Ústav managementu  |4 dgg 
992 |a DS 
999 |c 19500  |d 19500 
993 |x NEPOSILAT  |y VSKP 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 D2004BORSKÁM  |7 1  |8 MANUS  |9 33468  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2006-07-29  |o D2004/BORSKÁ,M.  |p 420010086945  |r 2019-08-25  |w 2019-08-25  |x N:povinný výtisk  |x 20100831  |y 10