Využití public relations pro zvýšení prodejnosti knižního titulu bakalářská práce

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Urbánková, Blanka (Dissertant)
Other Authors: Kulhánek, Ivan (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2004
Subjects:
Physical Description: 56 l., iv příl. : il.

Cover

LEADER 01326ctm a22003377a 4500
001 19481
003 CZ ZlUTB
005 20190825233846.0
008 040721s2004^ xr ||||| ||||| |||||cze|d
040 |a ZLD002  |b cze  |c ZLD002  |d ZLD002 
072 7 |a 659  |x Reklama. Public relations. Média  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a (02)  |2 v 
080 |a 655.421  |2 v 
080 |a 659.4  |2 v 
100 1 |a Urbánková, Blanka  |4 dis 
245 1 0 |a Využití public relations pro zvýšení prodejnosti knižního titulu  |h [rukopis] :  |b bakalářská práce /  |c Blanka Urbánková ; [vedoucí bakalářské práce Ivan Kulhánek] 
260 |c 2004 
300 |a 56 l., iv příl. :  |b il. 
650 0 4 |a DESIGN 
650 0 7 |a event marketing  |7 ph200847  |2 czenas 
650 0 7 |a knihy  |7 ph114930  |2 czenas 
650 0 7 |a masmédia  |7 ph115233  |2 czenas 
650 0 4 |a podpora prodeje 
650 0 4 |a PUBLIC RELATIONS 
650 0 4 |a reklama 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kulhánek, Ivan  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta multimediálních komunikací.  |b Katedra marketingových komunikací  |4 dgg 
992 |a DS  |d 1 
999 |c 19481  |d 19481 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 D2004URBÁNKOVÁB  |7 0  |8 MANUS  |9 33450  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2006-07-29  |l 1  |o D2004/URBÁNKOVÁ,B.  |p 420010086419  |r 2019-08-25  |w 2019-08-25  |x N:povinný výtisk  |x 20100831  |y 12