Využití nástrojů marketingového mixu ve firmě Jiří Plaček s důrazem na marketingovou komunikaci diplomová práce

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Dostál, Michal (Dissertant)
Other Authors: Podaná, Michaela, 1978- (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2004
Subjects:
Physical Description: 88 l., [6] l. příl. : il.

Cover

LEADER 01295ctm a22002897a 4500
001 19453
003 CZ ZlUTB
005 20190825233844.0
008 040908s2004^ xr ||||| ||||| |||||cze|d
040 |a ZLD002  |b cze  |c ZLD002  |d ZLD002 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 658.8  |2 v 
100 1 |a Dostál, Michal  |4 dis 
245 1 0 |a Využití nástrojů marketingového mixu ve firmě Jiří Plaček s důrazem na marketingovou komunikaci  |h [rukopis] :  |b diplomová práce /  |c Michal Dostál : [vedoucí diplomové práce : Michaela Podaná] 
260 |c 2004 
300 |a 88 l., [6] l. příl. :  |b il. 
650 0 4 |a Jiří Plaček (Rakovník, Česko) 
650 0 7 |a marketingová komunikace  |7 ph115228  |2 czenas 
650 0 4 |a marketingový mix 
650 0 7 |a marketingový výzkum  |7 ph115230  |2 czenas 
650 0 4 |a organizace distribuční 
655 7 |a diplomové práce  |7 fd132022  |2 czenas 
700 1 |a Podaná, Michaela,  |d 1978-  |7 mzk2006323038  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta managementu a ekonomiky.  |b Ústav managementu  |4 dgg 
992 |a DS 
999 |c 19453  |d 19453 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 D2004DOSTÁLM  |7 1  |8 MANUS  |9 33422  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2006-07-29  |o D2004/DOSTÁL,M.  |p 420010086959  |r 2019-08-25  |w 2019-08-25  |x N:povinný výtisk  |x 20100831  |y 10