catalog k.utb
Toggle navigation
čeština
Log Out
Login
TBU Catalog
e-resources
E-THESES
All Fields
Title
Author
Subject
ISBN/ISSN
Tag
Find
Advanced Search
Skip to content
Skip to footer
Back to Homepage
Výstavy a veletrhy a jejich po...
Description
Výstavy a veletrhy a jejich postavení v marketingových komunikacích
Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Tomková, Jana
(Dissertant)
Other Authors:
Pavlů, Dušan, 1948-
(Thesis advisor)
Format:
Manuscript
Language:
Czech
Published:
Zlín,
2002
Subjects:
brýle
marketingová komunikace
OPTIKA
veletrhy
výstavy
bakalářská práce
Physical Description:
56 listů, 5 příl.
Cover
Holdings
More Information
Staff View
Description
Save to List
Cite this
Export Record
Export to CitacePRO
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Export to BibTeX
Email this
Similar Items
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Veletrhy a výstavy : efektivní prezentace pro úspěšný prodej
by: Vysekalová, Jitka, 1941-, et al.
Published: (2004)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Analýza propagačních a PR aktivit mezinárodní výstavní či veletržní akce
by: Papoušková, Šárka
Published: (2002)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Prezentace na výstavách a veletrzích
by: Leicher, Rolf
Published: (1994)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Jedeme na veletrh! : 100 tipů jak efektivně využít účasti na výstavách a veletrzích
by: Bureš, Ivan
Published: (1999)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Hlavní formy veletržní propagace v předvýstavní, výstavní a povýstavní bakalářská práce
by: Ředinová, Kamila
Published: (2000)
×
Loading...