Vliv značky obuvi na její prodejnost a umístění na trhu diplomová práce

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Jochcová, Věra (Dissertant)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: Zlín, 2000
Subjects:
k00
trh
Physical Description: 76 s., příl.

Cover

LEADER 01072ctm a22002897a 4500
001 18934
003 CZ ZlUTB
005 20190825233800.0
008 011001s2000 xr ||||| ||||| |||||cze|d
040 |a ZLD002  |b cze  |c ZLD002  |d ZLD002 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 339.138  |2 v 
080 |a 685.3  |2 v 
100 1 |a Jochcová, Věra  |4 dis 
245 1 0 |a Vliv značky obuvi na její prodejnost a umístění na trhu  |h [rukopis] :  |b diplomová práce /  |c Věra Jochcová 
260 |a Zlín,  |c 2000 
300 |a 76 s., příl. 
650 0 4 |a k00 
650 0 7 |a obchodní značky  |7 ph166532  |2 czenas 
650 0 4 |a OBUV 
650 0 4 |a prodejnost 
650 0 4 |a trh 
655 7 |a diplomové práce  |7 fd132022  |2 czenas 
710 2 |a Vysoké učení technické v Brně.  |b Fakulta technologická ve Zlíně.  |b Ústav technologie bílkovin a kůže  |4 dgg 
992 |a DS 
999 |c 18934  |d 18934 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 D2000JOCHCOVÁV  |7 0  |8 MANUS  |9 32526  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2006-07-29  |i 4901/D  |o D2000/JOCHCOVÁ,V.  |p 420019004901  |r 2019-08-25  |w 2019-08-25  |x 20100831  |y 12