catalog k.utb
Toggle navigation
čeština
Log Out
Login
TBU Catalog
e-resources
E-THESES
All Fields
Title
Author
Subject
ISBN/ISSN
Tag
Find
Advanced Search
Skip to content
Skip to footer
Back to Homepage
Vliv značky obuvi na její prod...
Description
Vliv značky obuvi na její prodejnost a umístění na trhu diplomová práce
Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Jochcová, Věra
(Dissertant)
Format:
Manuscript
Language:
Czech
Published:
Zlín,
2000
Subjects:
k00
obchodní značky
OBUV
prodejnost
trh
diplomové práce
Physical Description:
76 s., příl.
Cover
Holdings
More Information
Staff View
Description
Save to List
Cite this
Export Record
Export to CitacePRO
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Export to BibTeX
Email this
Similar Items
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Vliv značky obuvi na prodejnost
by: Dovrtělová, Michaela
Published: (2002)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Značka obuvi a její role při aktivní podpoře prodeje diplomová práce
by: Hrabec, Petr
Published: (2000)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Marketingová studie prodejnosti sportovní obuvi u skupiny středoškoláků diplomová práce
by: Langerová, Anna
Published: (1997)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Marketingová studie prodejnosti sportovní obuvi u skupiny vysokoškoláků diplomová práce
by: Pavlíková, Veronika
Published: (1997)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Srovnávací marketingová studie prodejnosti sportovní obuvi u skupiny vysokoškoláků diplomová práce
by: Mikesková, Irena
Published: (1998)
×
Loading...