catalog k.utb
Toggle navigation
čeština
Log Out
Login
TBU Catalog
e-resources
E-THESES
All Fields
Title
Author
Subject
ISBN/ISSN
Tag
Find
Advanced Search
Skip to content
Skip to footer
Back to Homepage
Vliv marketingové strategie na...
Description
Vliv marketingové strategie na konkurenceschopnost podniku Zlínpack, s.r.o.
Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Pakostová, Marcela
(Dissertant)
Other Authors:
Kubík, Josef
(Thesis advisor)
Format:
Manuscript
Language:
Czech
Published:
Zlín,
2002
Subjects:
konkurence
konkurenceschopnost
MARKETING
mlékařství
obaly
strategický management
výrobci
bakalářská práce
Physical Description:
60 listů, ii příl.
Cover
Holdings
More Information
Staff View
Description
Save to List
Cite this
Export Record
Export to CitacePRO
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Export to BibTeX
Email this
Similar Items
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Konkurenční strategie firmy
by: Bartes, František, 1955-
Published: (1997)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Cena jako nástroj konkurenčního boje v akciové společnosti Galas Slušovice
by: Králová, Eva
Published: (2002)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Vliv marketingové strategie na konkurenceschopnost podniku STMEM, a.s. diplomová práce
by: Pakostová, Marcela
Published: (2004)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Projekt strategického řízení ve firmě Greiner, plastové obaly, s.r.o., s důrazem na implementaci moderních trendů řízení
by: Benda, Ivo
Published: (2002)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Konkurenční výhoda : jak vytvořit a udržet si nadprůměrný výkon
by: Porter, Michael E., 1947-
Published: (1993)
×
Loading...