Vliv marketingové strategie na konkurenceschopnost podniku STMEM, a.s. diplomová práce

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Pakostová, Marcela (Dissertant)
Other Authors: Kubík, Josef (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2004
Subjects:
Physical Description: 78 l., [7] l. příl. : il.

Cover

LEADER 01261ctm a22003137a 4500
001 18867
003 CZ ZlUTB
005 20190825233753.0
008 040910s2004^ xr ||||| ||||| |||||cze|d
040 |a ZLD002  |b cze  |c ZLD002  |d ZLD002 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 339.137  |2 v 
080 |a 658.8  |2 v 
100 1 |a Pakostová, Marcela  |4 dis 
245 1 0 |a Vliv marketingové strategie na konkurenceschopnost podniku STMEM, a.s.  |h [rukopis] :  |b diplomová práce /  |c Marcela Pakostová : [vedoucí diplomové práce : Josef Kubík] 
260 |c 2004 
300 |a 78 l., [7] l. příl. :  |b il. 
650 0 4 |a STMEM (Přerov, Česko) 
650 0 4 |a SWOT 
650 0 4 |a elektrorozvodny 
650 0 4 |a Energetika 
650 0 7 |a konkurenceschopnost  |7 ph121800  |2 czenas 
650 0 7 |a strategický marketing  |7 ph116292  |2 czenas 
655 7 |a diplomové práce  |7 fd132022  |2 czenas 
700 1 |a Kubík, Josef  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta managementu a ekonomiky.  |b Ústav managementu  |4 dgg 
992 |a DS 
999 |c 18867  |d 18867 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 D2004PAKOSTOVÁM  |7 1  |8 MANUS  |9 32459  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2006-07-29  |o D2004/PAKOSTOVÁ,M.  |p 420010086985  |r 2019-08-25  |w 2019-08-25  |x N:povinný výtisk  |x 20100831  |y 10