catalog k.utb
Toggle navigation
čeština
Log Out
Login
TBU Catalog
e-resources
E-THESES
All Fields
Title
Author
Subject
ISBN/ISSN
Tag
Find
Advanced Search
Skip to content
Skip to footer
Back to Homepage
Billboardy a propagace nekomer...
Description
Billboardy a propagace nekomerčního charakteru
Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Kačírková, Veronika
(Dissertant)
Other Authors:
Göttlichová, Marcela
(Thesis advisor)
Format:
Manuscript
Language:
Czech
Published:
Zlín,
2002
Subjects:
evaluace
nadace
NEZISKOVÝ SEKTOR
propagace
venkovní reklama
účinnost
bakalářská práce
Physical Description:
46 listů, xvii příl.
Cover
Holdings
More Information
Staff View
Description
Save to List
Cite this
Export Record
Export to CitacePRO
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Export to BibTeX
Email this
Similar Items
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Nekomerční marketingové komunikace pro Konto Paraple bakalářská práce
by: ČELŮSTKOVÁ, Pavla
Published: (2001)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Ekonomické výsledky nadačních subjektů v roce 2002 : projekt Ekonomika nadačních subjektů v České republice
by: Rosenmayer, Tomáš, 1978-
Published: (2004)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Komunikační strategie nestátní neziskové organizace nadace Jana Pivečky
by: Motalová, Karolína
Published: (2003)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Nekomerční marketingové komunikace v oblasti nadační činnosti
by: Slavíková, Lucie
Published: (2002)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Projekt měření účinnosti reklamy Baumax v rámci pobočky Olomouc
by: Stiborová, Šárka
Published: (2002)
×
Loading...