Uplatnění marketingu jako dominantního faktoru konkurenceschopnosti v ZPS, a.s. Zlín bakalářská práce

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: TOMANCOVÁ, Dagmar (Dissertant)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: Zlín : FaME VUT, 2000
Subjects:
e00
Physical Description: 63 s., příl.

Cover

LEADER 00947ctm a22002657a 4500
001 18281
003 CZ ZlUTB
005 20240830154311.0
008 011001s2000^ xr ||||| ||||| |||||cze|d
040 |a ZLD002  |b cze  |c ZLD002  |d ZLD002 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
100 1 |a TOMANCOVÁ, Dagmar  |4 dis 
245 1 0 |a Uplatnění marketingu jako dominantního faktoru konkurenceschopnosti v ZPS, a.s. Zlín  |h [rukopis] :  |b bakalářská práce 
260 |a Zlín :  |b FaME VUT,  |c 2000 
300 |a 63 s., příl. 
650 0 4 |a ZPS Zlín 
650 0 4 |a e00 
650 0 7 |a konkurenceschopnost  |7 ph121800  |2 czenas 
650 0 4 |a MARKETING 
650 0 4 |a uplatnění 
655 4 |a bakalářská práce 
992 |a DS 
999 |c 18281  |d 18281 
993 |x NEPOSILAT  |y VSKP 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 D2000TOMANCOVÁD  |7 1  |8 MANUS  |9 31536  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2006-07-29  |i 5067/D  |o D2000/TOMANCOVÁ,D.  |p 420019005067  |r 2019-08-25  |w 2019-08-25  |x 20100831  |y 10