Uplatění marketingových principů v podmínkách tržního prostředí bakalářská práce

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Šnobl, Jiří (Dissertant)
Other Authors: Bačuvčík, Radim, 1975- (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2004
Subjects:
Physical Description: 68 l.

Cover

LEADER 01475ctm a22003857a 4500
001 18276
003 CZ ZlUTB
005 20190825233709.0
008 040720s2004^ xr ||||| ||||| |||||cze|d
040 |a ZLD002  |b cze  |c ZLD002  |d ZLD002 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 658.8  |2 v 
080 |a 685.34  |2 v 
100 1 |a Šnobl, Jiří  |4 dis 
245 1 0 |a Uplatění marketingových principů v podmínkách tržního prostředí  |h [rukopis] :  |b bakalářská práce /  |c Jiří Šnobl ; [vedoucí bakalářské práce Radim Bačuvčík] 
260 |c 2004 
300 |a 68 l. 
650 0 7 |a dovoz  |7 ph114354  |2 czenas 
650 0 7 |a malé a střední podniky  |7 ph115211  |2 czenas 
650 0 4 |a MARKETING 
650 0 7 |a marketingová komunikace  |7 ph115228  |2 czenas 
650 0 4 |a OBUV 
650 0 4 |a Obuvnictví 
650 0 4 |a organizace distribuční 
650 0 4 |a PRODEJ 
650 0 4 |a reklama 
650 0 4 |a statistické údaje 
650 0 7 |a vývoz  |7 ph116717  |2 czenas 
651 7 |a Česko  |7 ge128065  |2 czenas 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Bačuvčík, Radim,  |d 1975-  |7 mzk2005306721  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta multimediálních komunikací.  |b Katedra marketingových komunikací  |4 dgg 
992 |a DS 
999 |c 18276  |d 18276 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 D2004ŠNOBLJ  |7 0  |8 MANUS  |9 31531  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2006-07-29  |o D2004/ŠNOBL,J.  |p 420010086366  |r 2019-08-25  |w 2019-08-25  |x N:povinný výtisk  |x 20100831  |y 12