Umění jako celospolečenský jev současné reklamy

Saved in:
Bibliographic Details
Other Authors: Křížek, Zdeněk, 1952- (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: Zlín, 2003
Subjects:
Physical Description: 83 l.

Cover

LEADER 01146ctm a22002897a 4500
001 18190
003 CZ ZlUTB
005 20190825233701.0
008 030813s2003^ xr ||||| ||||| |||||cze|d
040 |a ZLD002  |b cze  |c ZLD002  |d ZLD002 
072 7 |a 659  |x Reklama. Public relations. Média  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 659.1  |2 v 
080 |a 791  |2 v 
110 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta multimediálních komunikací.  |b Katedra marketingových a sociálních komunikací  |4 dgg 
245 1 0 |a Umění jako celospolečenský jev současné reklamy  |h [rukopis] /  |c Tomáš Klech ; [vedoucí práce Zdeněk Křížek] 
260 |a Zlín,  |c 2003 
300 |a 83 l. 
650 0 7 |a film  |7 ph114534  |2 czenas 
650 0 4 |a reklama 
650 0 4 |a reklamní spoty 
650 0 7 |a soutěže  |7 ph125880  |2 czenas 
650 0 4 |a Umění 
655 7 |a diplomové práce  |7 fd132022  |2 czenas 
700 1 |a Křížek, Zdeněk,  |d 1952-  |7 jk01070195  |4 ths 
992 |a DS  |d 2 
999 |c 18190  |d 18190 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 D2003KLECHT  |7 0  |8 MANUS  |9 31385  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2006-07-29  |l 2  |o D2003/KLECH,T.  |p 420010080276  |r 2019-08-25  |w 2019-08-25  |x N:povinný výtisk  |x 20100831  |y 12