Úloha marketingu při zvyšování konkurenceschopnosti Sparkasse Mühlviertel-West banky, a.s. diplomová práce

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Soukupová, Lucie (Dissertant)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: Zlín, 2001
Subjects:
Physical Description: 76 s.

Cover

LEADER 01104ctm a22002777a 4500
001 18131
003 CZ ZlUTB
005 20240830154301.0
008 011001s2001^ xr ||||| ||||| |||||cze|d
040 |a ZLD002  |b cze  |c ZLD002  |d ZLD002 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
100 1 |a Soukupová, Lucie  |4 dis 
245 1 0 |a Úloha marketingu při zvyšování konkurenceschopnosti Sparkasse Mühlviertel-West banky, a.s.  |h [rukopis] :  |b diplomová práce /  |c ; [vedoucí práce] 
260 |a Zlín,  |c 2001 
300 |a 76 s. 
650 0 4 |a Sparkasse Mühlviertel-West banka 
650 0 7 |a banky  |7 ph114125  |2 czenas 
650 0 7 |a konkurenceschopnost  |7 ph121800  |2 czenas 
650 0 4 |a MARKETING SLUŽEB 
650 0 4 |a ÚME 
655 7 |a diplomové práce  |7 fd132022  |2 czenas 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
992 |a DS 
999 |c 18131  |d 18131 
993 |x NEPOSILAT  |y VSKP 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 D2001SOUKUPOVÁL  |7 1  |8 MANUS  |9 31299  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2006-07-29  |i 5601/D  |o D2001/SOUKUPOVÁ,L.  |p 420019005601  |r 2019-08-25  |w 2019-08-25  |x 20100831  |y 10