catalog k.utb
Toggle navigation
čeština
Log Out
Login
TBU Catalog
e-resources
E-THESES
All Fields
Title
Author
Subject
ISBN/ISSN
Tag
Find
Advanced Search
Skip to content
Skip to footer
Back to Homepage
Úloha marketingu při zvyšování...
Description
Úloha marketingu při zvyšování konkurenceschopnosti Sparkasse Mühlviertel-West banky, a.s. diplomová práce
Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Soukupová, Lucie
(Dissertant)
Format:
Manuscript
Language:
Czech
Published:
Zlín,
2001
Subjects:
Sparkasse Mühlviertel-West banka
banky
konkurenceschopnost
MARKETING SLUŽEB
ÚME
diplomové práce
Physical Description:
76 s.
Cover
Holdings
More Information
Staff View
Description
Save to List
Cite this
Export Record
Export to CitacePRO
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Export to BibTeX
Email this
Similar Items
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Analýza marketingové komunikace banky Waldviertler Sparkasse Bank AG
by: Burian, Vladislav
Published: (2014)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Marketingové postupy banky při tvorbě vkladových produktů diplomová práce
by: Linhartová, Daniela
Published: (1998)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Projekt optimální alokace nabízených bankovních produktů a služeb v síti obchodních míst OP KB a.s. Zlín diplomová práce
by: Hofman, Martin
Published: (1998)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Analýza a hodnocení srovnatelných mezibankovních produktů zvolených peněžních ústavů v ČR
by: Vlček, Tomáš
Published: (2003)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Public relations - význam a úloha pro budování a posilování image malé banky s důrazem na krizový management bakalářská práce
by: Patáková, Jana
Published: (1998)
×
Loading...