catalog k.utb
Toggle navigation
čeština
Log Out
Login
TBU Catalog
e-resources
E-THESES
All Fields
Title
Author
Subject
ISBN/ISSN
Tag
Find
Advanced Search
Skip to content
Skip to footer
Back to Homepage
Tvorba reklamní strategie dopr...
Description
Tvorba reklamní strategie dopravní společnosti na základě marketingového průzkumu bakalářská práce
Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Mikel, Jiří
(Dissertant)
Other Authors:
Holeček, Jiří
(Thesis advisor)
Format:
Manuscript
Language:
Czech
Published:
Zlín :
FaME VUT,
1999
Subjects:
FAME VUT Zlín
dopravní podnik
marketingový výzkum
průzkum
reklama
strategie
bakalářská práce
Physical Description:
40 s.
Cover
Holdings
More Information
Staff View
Description
Save to List
Cite this
Export Record
Export to CitacePRO
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Export to BibTeX
Email this
Similar Items
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Marketingový průzkum dopravní společnosti Zlín-Otrokovice diplomová práce
by: Rakvica, Tomáš
Published: (1996)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Koncepce tvorby reklamní strategie ve firmě MARGARET STATION, s.r.o. na základě analýzy reklamních trendů v ČR diplomová práce
by: Navrátilová, Irena
Published: (1999)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Tvorba investiční strategie v českých podmínkách z pohledu fyzické osoby diplomová práce
by: Menšík, Jiří
Published: (1996)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Průzkum stavu sítě vybraných druhů obchodů a služeb ve Vsetíně bakalářská práce
by: Novák, Vladimír, dip
Published: (1999)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Marketingový průzkum trhu v oblasti personálních potřeb firem v okrese Uherské Hradiště bakalářská práce
by: Štiková, Petra
Published: (1999)
×
Loading...