catalog k.utb
Toggle navigation
čeština
Log Out
Login
TBU Catalog
e-resources
E-THESES
All Fields
Title
Author
Subject
ISBN/ISSN
Tag
Find
Advanced Search
Skip to content
Skip to footer
Back to Homepage
Tvorba marketingového plánu po...
Description
Tvorba marketingového plánu potravinových doplňků ve firmě Intercaps spol. s r.o.
Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Šéová, Petra
(Dissertant)
Other Authors:
Chovancová, Miloslava, 1952-
(Thesis advisor)
Format:
Manuscript
Language:
Czech
Published:
Zlín,
2003
Subjects:
Intercaps Zlín
KOSMETIKA
obaly
plány marketingové
potravní doplňky
reklama
vitaminy
výrobci
diplomové práce
Physical Description:
102 l., viii příl.
Cover
Holdings
More Information
Staff View
Description
Save to List
Cite this
Export Record
Export to CitacePRO
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Export to BibTeX
Email this
Similar Items
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Projekt rozšíření sortimentu potravinových doplňků ve firmě Intercaps, spol. sr.o. diplomová práce
by: Výmola, Michal
Published: (2004)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Nová vitaminová bible : vitaminy, minerální látky, antioxidanty, léčivé rostliny, doplňky stravy, léčebné účinky potravin i léky používané v homeopatii
by: Mindell, Earl, 1940-, et al.
Published: (2010)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Fortified foods with vitamins analytical concepts to assure better and safer products
Published: (2011)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Doplňky stravy : jaké si vybrat při sportu i v každodenním životě
by: Mach, Ivan, 1952-
Published: (2012)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Marketingové komunikační aktivity firmy Walmark, a.s., ve vztahu k výrobkové řadě pro děti diplomová práce
by: Raszka, Radim
Published: (2004)
×
Loading...