Teacher learning for educational change : a system thinking approach

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hoban, Garry F. 1953- (Author)
Format: Book
Language: English
Published: Buckingham ; Philadelphia : Open University Press, 2002
Edition: 1st pub.
Series: Professional learning
Subjects:
ISBN: 033520953X
Physical Description: xviii, 190 s. : il. ; 23 cm

Cover

Table of contents

LEADER 01482nam a2200373 a 4500
001 17119
003 CZ ZlUTB
005 20190825233529.0
007 ta
008 040114s2002 xxka b 001 0 eng d
020 |a 033520953X  |q (brož.) 
040 |a ZLD002  |b cze  |c ZLD002 
072 7 |a 377  |x Odborné vzdělávání  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 377.8  |2 MRF 
080 |a (048.8)  |2 MRF 
100 1 |a Hoban, Garry F.  |q (Garry Francis),  |d 1953-  |7 utb2011666812  |4 aut 
245 1 0 |a Teacher learning for educational change :  |b a system thinking approach /  |c Garry F. Hoban 
250 |a 1st pub. 
260 |a Buckingham ;  |a Philadelphia :  |b Open University Press,  |c 2002 
300 |a xviii, 190 s. :  |b il. ;  |c 23 cm 
490 1 |a Professional learning 
504 |a Obsahuje bibliografii a rejstřík 
650 0 7 |a vzdělávání učitelů  |7 ph158324  |2 czenas 
650 0 9 |a teacher education  |2 eczenas 
655 7 |a studie  |7 fd133597  |2 czenas 
655 9 |a studies  |2 eczenas 
830 0 |a Professional learning 
856 4 2 |3 Anotace  |u http://www.loc.gov/catdir/description/mh051/2002024607.html 
856 4 2 |3 Biografie  |u http://www.loc.gov/catdir/bios/mh051/2002024607.html 
856 4 1 |3 Obsah  |u http://www.loc.gov/catdir/toc/mh051/2002024607.html 
910 |a ZLD002 
992 |a BK  |b SK 
999 |c 17119  |d 17119 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 37HOBANGF  |7 0  |8 BOOK  |9 29025  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 005  |d 2006-07-29  |o 37/HOBAN,G.F.  |p 420010084028  |r 2019-08-25  |v 1194.00  |w 2019-08-25  |x N: převod z FHS, Švec V.;  |x 20100531  |y 01