Studie projektování marketinkového informačního systému

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Vítková, Marcela (Dissertant)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: Zlín, 1992
Subjects:
e92
Physical Description: 60 s.

Cover

LEADER 01020ctm a22002537a 4500
001 16654
003 CZ ZlUTB
005 20240830154046.0
008 950218s1992^ xr ||||| ||||| |||||cze|d
040 |a ZLD002  |b cze  |c ZLD002  |d ZLD002 
072 7 |a 007  |x Teorie systémů. Automatické systémy. Informační systémy. Kybernetika  |2 Konspekt  |9 23 
100 1 |a Vítková, Marcela  |4 dis 
245 1 0 |a Studie projektování marketinkového informačního systému  |h [rukopis] /  |c Marcela Vítková 
260 |a Zlín,  |c 1992 
300 |a 60 s. 
650 0 4 |a e92 
650 0 7 |a informace  |7 ph121095  |2 czenas 
650 0 4 |a MARKETING 
655 7 |a diplomové práce  |7 fd132022  |2 czenas 
710 2 |a Vysoké učení technické v Brně.  |b Fakulta technologická ve Zlíně.  |b Katedra managementu a ekonomiky  |4 dgg 
992 |a DS 
999 |c 16654  |d 16654 
993 |x NEPOSILAT  |y VSKP 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 D1992VÍTKOVÁM  |7 0  |8 MANUS  |9 28368  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2006-07-29  |i 3394/D  |o D1992/VÍTKOVÁ,M.  |p 420010023022  |r 2019-08-25  |w 2019-08-25  |x 20100831  |y 12