Stanovení marketingové koncepce prosazení o.s. Daimonion na trhu bakalářská práce

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: VESELÁ, Zuzana (Dissertant)
Other Authors: Chmelík, Pavel (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: Zlín : FaME VUT, 1999
Subjects:
trh
Physical Description: 76 s., příl.

Cover

LEADER 01028ctm a22002897a 4500
001 16200
003 CZ ZlUTB
005 20190825233410.0
008 011001s1999^ xr ||||| ||||| |||||cze|d
040 |a ZLD002  |b cze  |c ZLD002  |d ZLD002 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
100 1 |a VESELÁ, Zuzana  |4 dis 
245 1 0 |a Stanovení marketingové koncepce prosazení o.s. Daimonion na trhu  |h [rukopis] :  |b bakalářská práce 
260 |a Zlín :  |b FaME VUT,  |c 1999 
300 |a 76 s., příl. 
650 0 4 |a Daimonion 
650 0 4 |a FAME VUT Zlín 
650 0 4 |a koncepce 
650 0 4 |a marketingový 
650 0 4 |a prosazení 
650 0 4 |a trh 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Chmelík, Pavel  |4 ths 
710 2 |a Vysoké učení technické v Brně.  |b Fakulta managementu a ekonomiky ve Zlíně  |4 dgg 
992 |a DS 
999 |c 16200  |d 16200 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 D1999VESELÁZ  |7 1  |8 MANUS  |9 27397  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2006-07-29  |i 4805/D  |o D1999/VESELÁ,Z.  |p 420019004805  |r 2019-08-25  |w 2019-08-25  |x 20100831  |y 10