catalog k.utb
Toggle navigation
čeština
Log Out
Login
TBU Catalog
e-resources
E-THESES
All Fields
Title
Author
Subject
ISBN/ISSN
Tag
Find
Advanced Search
Skip to content
Skip to footer
Back to Homepage
Stanovení marketingové koncepc...
Description
Stanovení marketingové koncepce prosazení o.s. Daimonion na trhu bakalářská práce
Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
VESELÁ, Zuzana
(Dissertant)
Other Authors:
Chmelík, Pavel
(Thesis advisor)
Format:
Manuscript
Language:
Czech
Published:
Zlín :
FaME VUT,
1999
Subjects:
Daimonion
FAME VUT Zlín
koncepce
marketingový
prosazení
trh
bakalářská práce
Physical Description:
76 s., příl.
Cover
Holdings
More Information
Staff View
Description
Save to List
Cite this
Export Record
Export to CitacePRO
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Export to BibTeX
Email this
Similar Items
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Problém umístění a prosazení nové reklamní agentury na reklamním trhu diplomová práce
by: NOVOSAD, Tomáš
Published: (1997)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Koncepce zvýšení prodeje ovocných štáv výrobkové řady Libella bakalářská práce
by: Kalita, Štěpán
Published: (1998)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Marketingový průzkum trhu v oblasti personálních potřeb firem v okrese Uherské Hradiště bakalářská práce
by: Štiková, Petra
Published: (1999)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Tvorba koncepce systému řízení cash flow ve společnosti diplomová práce
by: Jirčíková, Dana
Published: (1999)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Marketingový výzkum na trhu s autoskly bakalářská práce
by: Ptáčník, Ivo
Published: (1999)
×
Loading...