catalog k.utb
Toggle navigation
čeština
Log Out
Login
TBU Catalog
e-resources
E-THESES
All Fields
Title
Author
Subject
ISBN/ISSN
Tag
Find
Advanced Search
Skip to content
Skip to footer
Back to Homepage
Řízení rizik marketingového pr...
Description
Řízení rizik marketingového projektu firmy KAMPO s.r.o. diplomová práce
Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Holíková, Jana
(Dissertant)
Other Authors:
Podaná, Michaela, 1978-
(Thesis advisor)
Format:
Manuscript
Language:
Czech
Published:
2004
Subjects:
Kampo (Zlín, Česko)
MARKETING
marketingový mix
marketingový výzkum
PRŮMYSL ODĚVNÍ
projekty
reklama
riziko
řízení
diplomové práce
Physical Description:
84 l. příl. : il.
Cover
Holdings
More Information
Staff View
Description
Save to List
Cite this
Export Record
Export to CitacePRO
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Export to BibTeX
Email this
Similar Items
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Projekt zvýšení prodeje osobních pneumatik na základě marketingového výzkumu diplomová práce
by: Večerka, František
Published: (1998)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Tvorba reklamní strategie dopravní společnosti na základě marketingového průzkumu bakalářská práce
by: Mikel, Jiří
Published: (1999)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Znalost značky Tommy Hilfiger v českém prostředí
by: Kocourek, Josef
Published: (2009)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Analýza obnovení tradičního výrobku firmy Vysočina, a.s. Hodice bakalářská práce
by: Bakajová, Petra
Published: (2004)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Využití nástrojů marketingového mixu ve firmě Jiří Plaček s důrazem na marketingovou komunikaci diplomová práce
by: Dostál, Michal
Published: (2004)
×
Loading...