catalog k.utb
Toggle navigation
čeština
Log Out
Login
TBU Catalog
e-resources
E-THESES
All Fields
Title
Author
Subject
ISBN/ISSN
Tag
Find
Advanced Search
Skip to content
Skip to footer
Back to Homepage
10 zlatých pravidel péče o zák...
Description
10 zlatých pravidel péče o zákazníka, aneb, CRM v digitálním věku
Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors:
Bureš, Ivan
(Author)
,
Řehulka, Pavel
(Author)
Format:
Book
Language:
Czech
Published:
Praha :
Management Press,
2001
Edition:
Vyd. 1.
Subjects:
řízení vztahů se zákazníky
management prodeje
zákazníci
ISBN:
8072610562
Physical Description:
158 s.
Cover
Table of contents
Holdings
More Information
Staff View
Description
ISBN:
8072610562
Save to List
Cite this
Export Record
Export to CitacePRO
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Export to BibTeX
Email this
Similar Items
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
10 zlatých pravidel péče o zákazníka, aneb, CRM v digitálním věku
by: Bureš, Ivan, et al.
Published: (2006)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Péče o zákazníka : tréninková kniha
by: Doane, Darryl S., et al.
Published: (2006)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Využití CRM při klasifikaci firemních zákazníků pro stanovení individuálních marketingových přístupů v Severomoravské energetice, a.s.
by: Král, Ondřej
Published: (2003)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Přínos CRM (Customer Relationship Management) firmě HP TRONIC bakalářská práce
by: Štefánková, Klára
Published: (2004)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Marketingové komunikace a management vztahů se zákazníky (CRM) v bakalářská práce
by: Zapletal, Petr, dip
Published: (2001)
×
Loading...