catalog k.utb
Toggle navigation
čeština
Log Out
Login
TBU Catalog
e-resources
E-THESES
All Fields
Title
Author
Subject
ISBN/ISSN
Tag
Find
Advanced Search
Skip to content
Skip to footer
Back to Homepage
Rozhodující faktory při výběru...
Description
Rozhodující faktory při výběru vhodného tiskového média pro propagaci výrobků a služeb
Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Němcová, Veronika
(Dissertant)
Format:
Manuscript
Language:
Czech
Published:
Zlín :
FT UTB,
2001
Subjects:
IRTMK
inzerce
masmédia
propagace
Psychologie
reklama
strategie
tisk
bakalářská práce
Physical Description:
62 listů.
Cover
Holdings
More Information
Staff View
Description
Save to List
Cite this
Export Record
Export to CitacePRO
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Export to BibTeX
Email this
Similar Items
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Obsahová analýza časopisecké inzerce Reflex bakalářská práce
by: Stará, Dana
Published: (2001)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Hlavní rysy tiskové reklamy na automobily v ČR diplomová práce
by: Čapka, Viktor
Published: (2004)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Vývoj inzerce v denním tisku po roce 1990
by: Nováková, Šárka, et al.
Published: (2002)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Analýza inzertních novin Infoservis - vývoj a inovace produktu
by: Růžičková, Pavla
Published: (2003)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Metody a prostředky komunikace používané ve firmě Baťa, a.s. do roku 1939
by: Ondrová, Veronika
Published: (2002)
×
Loading...