catalog k.utb
Toggle navigation
čeština
Log Out
Login
TBU Catalog
e-resources
E-THESES
All Fields
Title
Author
Subject
ISBN/ISSN
Tag
Find
Advanced Search
Skip to content
Skip to footer
Back to Homepage
Aplikácia metód operačného výs...
Description
Aplikácia metód operačného výskumu v marketingovom výskume diplomová práce
Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Komárková, Martina
(Dissertant)
Other Authors:
Pavelka, František
(Thesis advisor)
Format:
Manuscript
Language:
Slovak
Published:
Zlín :
FaME VUT,
1996
Subjects:
FAME VUT Zlín
MARKETING
marketingový výzkum
operační výzkum
diplomové práce
Physical Description:
56 s.
Cover
Holdings
More Information
Staff View
Description
Save to List
Cite this
Export Record
Export to CitacePRO
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Export to BibTeX
Email this
Similar Items
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Úvod do operačného výskumu
by: Churchman, C. West 1913-, et al.
Published: (1968)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Marketingový výzkum na trhu s autoskly bakalářská práce
by: Ptáčník, Ivo
Published: (1999)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Tvorba reklamní strategie dopravní společnosti na základě marketingového průzkumu bakalářská práce
by: Mikel, Jiří
Published: (1999)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Marketingový průzkum užívaných rozměrů pneumatik u výrobců vysokozdvižných vozíků diplomová práce
by: Hric, Michal
Published: (1997)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Zhodnocení spolupráce společnosti Masna Zlín, s.r.o. s největšími supermarketovými řetězci působícími na území České republiky bakalářská práce
by: Rašková, Petra
Published: (1998)
×
Loading...