Racionální a emocionální apely v tiskové reklamě

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors Šuláková, Barbora (Dissertant), Zezulková, Karin (Dissertant), Čapka, Viktor, 1973- (Dissertant)
Other Authors Křížek, Zdeněk, 1952- (Thesis advisor)
Format Manuscript Book
LanguageCzech
Published Zlín, 2002
Subjects
Physical Description140 listů, xxxiii příl.

Cover

LEADER 00000ctm a22000007a 4500
001 14463
003 CZ-ZlUTB
005 20240830153704.0
008 020722s2002 xr ||||| ||||| |||||cze|d
040 |a ZLD002  |b cze  |c ZLD002  |d ZLD002 
072 7 |a 659  |x Reklama. Public relations. Média  |2 Konspekt  |9 4 
100 1 |a Šuláková, Barbora  |4 dis 
245 1 0 |a Racionální a emocionální apely v tiskové reklamě  |h [rukopis] /  |c Vypracovali: Karin Zezulková, Barbora Šuláková, Viktor Čapka, vedoucí práce: Zdeněk Křížek 
260 |a Zlín,  |c 2002 
300 |a 140 listů, xxxiii příl. 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Křížek, Zdeněk,  |d 1952-  |7 jk01070195  |4 ths 
700 1 |a Zezulková, Karin  |4 dis 
700 1 |a Čapka, Viktor,  |d 1973-  |7 mzk2007401234  |4 dis 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta multimediálních komunikací.  |b Katedra marketingových a sociálních komunikací  |4 dgg 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 D2002ŠULÁKOVÁB  |7 0  |8 MANUS  |9 24606  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2006-07-29  |i D  |l 2  |o D2002/ŠULÁKOVÁ,B.  |p 420019005821  |r 2019-08-25 00:00:00  |w 2019-08-25  |x 20100831  |y 12 
992 |a DS  |d 2 
999 |c 14463  |d 14463 
993 |x NEPOSILAT  |y VSKP