Racionalizace tvorby kolekce obuvi s využitím marketingových přístupů

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hynčica, Vlastimil (Dissertant)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: Zlín, 1991
Subjects:
e91
Physical Description: 58 s.

Cover

LEADER 00986ctm a22002657a 4500
001 14454
003 CZ ZlUTB
005 20240830153701.0
008 950218s1991 xr ||||| ||||| |||||cze|d
040 |a ZLD002  |b cze  |c ZLD002  |d ZLD002 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
100 1 |a Hynčica, Vlastimil  |4 dis 
245 1 0 |a Racionalizace tvorby kolekce obuvi s využitím marketingových přístupů  |h [rukopis] /  |c Vlastimil Hynčica 
260 |a Zlín,  |c 1991 
300 |a 58 s. 
650 0 4 |a e91 
650 0 4 |a kolekce 
650 0 4 |a MARKETING 
650 0 4 |a OBUV 
655 7 |a diplomové práce  |7 fd132022  |2 czenas 
710 2 |a Vysoké učení technické v Brně.  |b Fakulta technologická ve Zlíně.  |b Katedra managementu a ekonomiky  |4 dgg 
992 |a DS 
999 |c 14454  |d 14454 
993 |x NEPOSILAT  |y VSKP 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 D1991HYNČICAV  |7 0  |8 MANUS  |9 24597  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2006-07-29  |i 3264/D  |o D1991/HYNČICA,V.  |p 420010022602  |r 2019-08-25  |w 2019-08-25  |x 20100831  |y 12