Propagační průzkum jako forma marketingového výzkumu bakalářská práce

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: HÖNIGOVÁ, Zuzana (Dissertant)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: Zlín : FT VUT, 2000
Subjects:
Physical Description: 72 s.

Cover

LEADER 00898ctm a22002537a 4500
001 13761
003 CZ ZlUTB
005 20190825233052.0
008 011001s2000 xr ||||| ||||| |||||cze|d
040 |a ZLD002  |b cze  |c ZLD002  |d ZLD002 
072 7 |a 659  |x Reklama. Public relations. Média  |2 Konspekt  |9 4 
100 1 |a HÖNIGOVÁ, Zuzana  |4 dis 
245 1 0 |a Propagační průzkum jako forma marketingového výzkumu  |h [rukopis] :  |b bakalářská práce 
260 |a Zlín :  |b FT VUT,  |c 2000 
300 |a 72 s. 
650 0 4 |a MARKETING 
650 0 7 |a marketingový výzkum  |7 ph115230  |2 czenas 
650 0 4 |a mk00 
650 0 4 |a propagace 
650 0 4 |a průzkum propagační 
655 4 |a bakalářská práce 
992 |a DS  |d 1 
999 |c 13761  |d 13761 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 D2000HÖNIGOVÁZ  |7 0  |8 MANUS  |9 23348  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2006-07-29  |i 4873/D  |l 1  |o D2000/HÖNIGOVÁ,Z.  |p 420019004873  |r 2019-08-25  |w 2019-08-25  |x 20100831  |y 12