catalog k.utb
Toggle navigation
čeština
Log Out
Login
TBU Catalog
e-resources
E-THESES
All Fields
Title
Author
Subject
ISBN/ISSN
Tag
Find
Advanced Search
Skip to content
Skip to footer
Back to Homepage
Projekt vytvoření strategie fi...
Description
Projekt vytvoření strategie firmy IMOS Zlín, s.r.o. pro expanzi na trhu realizace stavebních děl diplomová práce
Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Mičová, Petra
(Dissertant)
Other Authors:
Hrazdilová Bočková, Kateřina, 1976-
(Thesis advisor)
Format:
Manuscript
Language:
Czech
Published:
2004
Subjects:
IMOS Zlín
SWOT
analýza PEST
produkt nový
projekty
STAVEBNICTVÍ
strategický management
zelené bydlení
diplomové práce
Physical Description:
129 l., [3] l. příl. : il.
Cover
Holdings
More Information
Staff View
Description
Save to List
Cite this
Export Record
Export to CitacePRO
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Export to BibTeX
Email this
Similar Items
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Zjištění a zhodnocení stavu financování podniku IMOS VHS Zlín, s.r.o. prostřednictvím finanční analýzy bakalářská práce
by: Gross, Ivo
Published: (1998)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Analýza zavádění nového výrobku na trh firmou DOMOSA Zlín spol. s r.o., Zlín bakalářská práce
by: Zela, Dalibor
Published: (1997)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Analýza trhu pro firmu Barum Continental spol. s r.o. v rámci definování inovačního projektu bakalářská práce
by: Němeček, Zdeněk
Published: (2004)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Vývoj a analýza nového výrobku, průzkum trhu a návrh reklamní strategie na základě získaných poznatků diplomová práce
by: Tiefenbachová, Lenka
Published: (1996)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
New product range development and launch project in company Lagris Inc.
by: Frank, Radek
Published: (2003)
×
Loading...