Projekt tvorby marketingového plánu firmy Slezan Frýdek-Místek, a.s., obchodující v Evropské unii

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Pavelková, Taťjána (Dissertant)
Other Authors: Chovancová, Miloslava, 1952- (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: Zlín : 2002
Subjects:
Physical Description: 85 listů, v příl.

Cover

LEADER 01357ctm a22003497a 4500
001 13487
003 CZ ZlUTB
005 20190825233027.0
008 020726s2002 xr ||||| ||||| |||||cze|d
040 |a ZLD002  |b cze  |c ZLD002  |d ZLD002 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 339.138  |2 v 
080 |a 677.074/.076  |2 v 
100 1 |a Pavelková, Taťjána  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt tvorby marketingového plánu firmy Slezan Frýdek-Místek, a.s., obchodující v Evropské unii  |h [rukopis] /  |c Taťjána Pavelková, vedoucí práce: Miloslava Chovancová 
260 |a Zlín :  |c 2002 
300 |a 85 listů, v příl. 
650 0 4 |a EVROPSKÁ UNIE 
650 0 7 |a certifikace  |7 ph119105  |2 czenas 
650 0 4 |a JAKOST 
650 0 4 |a MARKETING 
650 0 4 |a plány marketingové 
650 0 7 |a příze  |7 ph513626  |2 czenas 
650 0 4 |a TEXTIL 
650 0 4 |a výrobci 
650 0 7 |a vývoz  |7 ph116717  |2 czenas 
655 7 |a diplomové práce  |7 fd132022  |2 czenas 
700 1 |a Chovancová, Miloslava,  |d 1952-  |7 mzk2006323037  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta managementu a ekonomiky.  |b Ústav managementu  |4 dgg 
992 |a DS 
999 |c 13487  |d 13487 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 D2002PAVELKOVÁT  |7 0  |8 MANUS  |9 23040  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2006-07-29  |i D  |o D2002/PAVELKOVÁ,T.  |p 420019005954  |r 2019-08-25  |w 2019-08-25  |x 20100831  |y 12