Projekt rozvoje marketingu vína v teoretické i praktické oblasti diplomová práce

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Bartošek, Antonín (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: Zlín : FaME VUT, 1998
Subjects:
Physical Description: 86 listů.

Cover

LEADER 01034ctm a22002777a 4500
001 13397
003 CZ ZlUTB
005 20240830153345.0
008 020222s1998^ xr ||||| ||||| |||||cze|d
040 |a ZLD002  |b cze  |c ZLD002  |d ZLD002 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
100 1 |a Bartošek, Antonín  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt rozvoje marketingu vína v teoretické i praktické oblasti  |h [rukopis] :  |b diplomová práce 
260 |a Zlín :  |b FaME VUT,  |c 1998 
300 |a 86 listů. 
650 0 4 |a MARKETING 
650 0 4 |a PRODEJ 
650 0 7 |a víno  |7 ph116687  |2 czenas 
650 0 4 |a VÝROBA 
655 7 |a diplomové práce  |7 fd132022  |2 czenas 
700 1 |a Bartošek, Antonín  |4 ths 
710 2 |a Vysoké učení technické v Brně.  |b Fakulta managementu a ekonomiky ve Zlíně  |4 dgg 
992 |a DS 
999 |c 13397  |d 13397 
993 |x NEPOSILAT  |y VSKP 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 D1998BARTOŠEKA  |7 0  |8 MANUS  |9 22950  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2006-07-29  |i 4273/D  |o D1998/BARTOŠEK,A.  |p 420010004273  |r 2019-08-25  |w 2019-08-25  |x 20100831  |y 12