catalog k.utb
Toggle navigation
čeština
Log Out
Login
TBU Catalog
e-resources
E-THESES
All Fields
Title
Author
Subject
ISBN/ISSN
Tag
Find
Advanced Search
Skip to content
Skip to footer
Back to Homepage
Projekt rozšíření sortimentu p...
Description
Projekt rozšíření sortimentu potravinových doplňků ve firmě Intercaps, spol. sr.o. diplomová práce
Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Výmola, Michal
(Dissertant)
Other Authors:
Kozák, Vratislav, 1956-
(Thesis advisor)
Format:
Manuscript
Language:
Czech
Published:
2004
Subjects:
Intercaps Zlín
marketingová komunikace
marketingový výzkum
potravní doplňky
průzkum trhu
reklama
výrobci
diplomové práce
Physical Description:
87 l., [15] l. příl. : il.
Cover
Holdings
More Information
Staff View
Description
Save to List
Cite this
Export Record
Export to CitacePRO
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Export to BibTeX
Email this
Similar Items
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Tvorba marketingového plánu potravinových doplňků ve firmě Intercaps spol. s r.o.
by: Šéová, Petra
Published: (2003)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Doplňky stravy : jaké si vybrat při sportu i v každodenním životě
by: Mach, Ivan, 1952-
Published: (2012)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Antioxidant food supplements in human health
Published: (1999)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Projekt marketingové komunikace pro vybrané výrobky firmy Intercaps Zlín diplomová práce
by: Hanelová, Martina
Published: (2001)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Marketingová komunikace jako nástroj konkurenceschopnosti firmy Vitar diplomová práce
by: Kaňová, Kateřina
Published: (2004)
×
Loading...