Projekt komunikační strategie při uvedení nového výrobku na trh diplomová práce

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Ljuba, Petr (Dissertant)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: Zlín, 2000
Subjects:
k00
Physical Description: 47 s., příl.

Cover

LEADER 01064ctm a22002657a 4500
001 13219
003 CZ ZlUTB
005 20190825233002.0
008 011001s2000^ xr ||||| ||||| |||||cze|d
040 |a ZLD002  |b cze  |c ZLD002  |d ZLD002 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 658.624  |2 v 
100 1 |a Ljuba, Petr  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt komunikační strategie při uvedení nového výrobku na trh  |h [rukopis] :  |b diplomová práce /  |c Petr Ljuba 
260 |a Zlín,  |c 2000 
300 |a 47 s., příl. 
650 0 4 |a k00 
650 0 7 |a marketingová komunikace  |7 ph115228  |2 czenas 
650 0 4 |a produkt nový 
650 0 7 |a strategický marketing  |7 ph116292  |2 czenas 
655 7 |a diplomové práce  |7 fd132022  |2 czenas 
710 2 |a Vysoké učení technické v Brně.  |b Fakulta technologická ve Zlíně.  |b Ústav technologie bílkovin a kůže  |4 dgg 
992 |a DS 
999 |c 13219  |d 13219 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 D2000LJUBAP  |7 1  |8 MANUS  |9 22772  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2006-07-29  |i 4906/D  |o D2000/LJUBA,P.  |p 420019004906  |r 2019-08-25  |w 2019-08-25  |x 20100831  |y 10