catalog k.utb
Toggle navigation
čeština
Log Out
Login
TBU Catalog
e-resources
E-THESES
All Fields
Title
Author
Subject
ISBN/ISSN
Tag
Find
Advanced Search
Skip to content
Skip to footer
Back to Homepage
Projekt komunikační strategie...
Description
Projekt komunikační strategie při uvedení nového výrobku na trh diplomová práce
Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Ljuba, Petr
(Dissertant)
Format:
Manuscript
Language:
Czech
Published:
Zlín,
2000
Subjects:
k00
marketingová komunikace
produkt nový
strategický marketing
diplomové práce
Physical Description:
47 s., příl.
Cover
Holdings
More Information
Staff View
Description
Save to List
Cite this
Export Record
Export to CitacePRO
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Export to BibTeX
Email this
Similar Items
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Strategie uvedení nového výrobku na trh diplomová práce
by: Flégrová, Blanka
Published: (1998)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Navržení projektu marketingové komunikace nové výrobkové řady mléčného výrobku diplomová práce
by: Vintrová, Jana
Published: (2000)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Vývoj a analýza nového výrobku, průzkum trhu a návrh reklamní strategie na základě získaných poznatků diplomová práce
by: Tiefenbachová, Lenka
Published: (1996)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Návrh marketingového plánu pro uvedení nové značky rostlinného oleje na český trh bakalářská práce
by: MADĚROVÁ, Michala
Published: (2000)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Podnikatelský záměr - uvedení nového produktu na trh
by: Uhřík, Jaromír
Published: (2011)
×
Loading...