catalog k.utb
Toggle navigation
čeština
Log Out
Login
TBU Catalog
e-resources
E-THESES
All Fields
Title
Author
Subject
ISBN/ISSN
Tag
Find
Advanced Search
Skip to content
Skip to footer
Back to Homepage
Program přímé komunikace se zá...
Description
Program přímé komunikace se zákazníky firmy BAŤA a.s. diplomová práce
Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Hrachovec, Radek
(Dissertant)
Other Authors:
Janský, Michal
(Thesis advisor)
Format:
Manuscript
Language:
Czech
Published:
Zlín :
FaME VUT,
1999
Subjects:
Baťa a.s. (Zlín, Česko)
FAME VUT Zlín
komunikace - sdělování
zákazníci
diplomové práce
Physical Description:
92 s., příl.
Cover
Holdings
More Information
Staff View
Description
Save to List
Cite this
Export Record
Export to CitacePRO
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Export to BibTeX
Email this
Similar Items
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Vnímání cenové politiky firmy Baťa zákazníky bakalářská práce
by: Kučerová, Jana
Published: (1999)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Analýza potřeb a složení zákazníků firmy Novesta a náměty pro realizaci opatření pro zvýšení vstřícnosti a komunikace se zákazníky diplomová práce
by: Sudniková, Beata
Published: (1997)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Podpora prodeje a její efektivnost ve firmě Baťa a.s. Zlín diplomová práce
by: Novotný, Tomáš
Published: (1997)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Analýza zákazníka firmy Ikea bakalářská práce
by: Gabrielová, Stanislava
Published: (1999)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Změna spotřebitelského chování v důsledku vstupu zahraničních obchodních sítí na český trh s elektronikou bakalářská práce
by: Kratochvíl, Jiří
Published: (1999)
×
Loading...