Problém umístění a prosazení nové reklamní agentury na reklamním trhu diplomová práce

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: NOVOSAD, Tomáš (Dissertant)
Other Authors: Časta, Pavel (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: Zlín : FaME VUT, 1997
Subjects:
trh

Cover

LEADER 01022ctm a22002657a 4500
001 12879
003 CZ ZlUTB
005 20190825232934.0
008 970724s1997^ xr ||||| ||||| |||||cze|d
040 |a ZLD002  |b cze  |c ZLD002  |d ZLD002 
072 7 |a 659  |x Reklama. Public relations. Média  |2 Konspekt  |9 4 
100 1 |a NOVOSAD, Tomáš  |4 dis 
245 1 0 |a Problém umístění a prosazení nové reklamní agentury na reklamním trhu  |h [rukopis] :  |b diplomová práce 
260 |a Zlín :  |b FaME VUT,  |c 1997 
650 0 4 |a FAME VUT Zlín 
650 0 4 |a prosazení 
650 0 4 |a reklamní 
650 0 7 |a reklamní agentury  |7 ph125093  |2 czenas 
650 0 4 |a trh 
655 7 |a diplomové práce  |7 fd132022  |2 czenas 
700 1 |a Časta, Pavel  |4 ths 
710 2 |a Vysoké učení technické v Brně.  |b Fakulta managementu a ekonomiky ve Zlíně  |4 dgg 
992 |a DS 
999 |c 12879  |d 12879 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 D1997NOVOSADT  |7 1  |8 MANUS  |9 22216  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2006-07-29  |i 4095/D  |o D1997/NOVOSAD,T.  |p 420010005095  |r 2019-08-25  |w 2019-08-25  |x 20100831  |y 10