catalog k.utb
Toggle navigation
čeština
Log Out
Login
TBU Catalog
e-resources
E-THESES
All Fields
Title
Author
Subject
ISBN/ISSN
Tag
Find
Advanced Search
Skip to content
Skip to footer
Back to Homepage
Problém umístění a prosazení n...
Description
Problém umístění a prosazení nové reklamní agentury na reklamním trhu diplomová práce
Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
NOVOSAD, Tomáš
(Dissertant)
Other Authors:
Časta, Pavel
(Thesis advisor)
Format:
Manuscript
Language:
Czech
Published:
Zlín :
FaME VUT,
1997
Subjects:
FAME VUT Zlín
prosazení
reklamní
reklamní agentury
trh
diplomové práce
Cover
Holdings
More Information
Staff View
Description
Description not available.
Save to List
Cite this
Export Record
Export to CitacePRO
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Export to BibTeX
Email this
Similar Items
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Realizační projekt agentury s komplexními propagačními službami s ohledem na výrobní a tvůrčí zázemí Ateliérů Zlín, a.s
by: SKÁCEL, Roman
Published: (1996)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Stanovení marketingové koncepce prosazení o.s. Daimonion na trhu bakalářská práce
by: VESELÁ, Zuzana
Published: (1999)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Analýza konkurenceschopnosti reklamní agentury Arin bakalářská práce
by: Krutáková, Kateřina
Published: (2004)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Specifika práce mediální agentury bakalářská práce
by: VALENTOVÁ, Martina
Published: (2000)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Zhodnocení reklamní činnosti ve firmě Q-studio
by: Pjajčíková, Vladimíra
Published: (2003)
×
Loading...