catalog k.utb
Toggle navigation
čeština
Log Out
Login
TBU Catalog
e-resources
E-THESES
All Fields
Title
Author
Subject
ISBN/ISSN
Tag
Find
Advanced Search
Skip to content
Skip to footer
Back to Homepage
Postup společnosti Impromat In...
Description
Postup společnosti Impromat Int., spol. s r.o. při výběru a zavádění diplomová práce
Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Šána, David
(Dissertant)
Other Authors:
Molnár, Zdeněk, 1939-
(Thesis advisor)
Format:
Manuscript
Language:
Czech
Published:
Zlín,
2001
Subjects:
řízení vztahů se zákazníky
IMPROMAT INT (Zlín-Malenovice, Česko)
ÚME
diplomové práce
Physical Description:
69 s.
Cover
Holdings
More Information
Staff View
Description
Save to List
Cite this
Export Record
Export to CitacePRO
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Export to BibTeX
Email this
Similar Items
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Analýza konkurenceschopnosti servisních služeb fy Impromat Int., spol. s r.o. bakalářská práce
by: Čechman, Ondřej
Published: (2001)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Využití vybraných marketingových aktivit pro zvýšení konkurenceschopnosti úseku prodeje kopírovacích strojů, tiskáren a faxů firmy IMPROMAT INT., spol. s r.o. diplomová práce
by: Borská, Markéta
Published: (2004)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Návrh zavádění CRM ve firmě Impromat-Computer, s.r.o. bakalářská práce
by: Vykoukal, David
Published: (2004)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Návrh marketingové strategie při zavádění nové služby firmou Impromat cz, spol.s r.o. na trh bakalářská práce
by: Novotná, Radka
Published: (2004)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Analýza marketingových strategií v životním cyklu produktu KopyKat firmy Impromat Klima
by: Hozíková, Pavla
Published: (2003)
×
Loading...