catalog k.utb
Toggle navigation
čeština
Log Out
Login
TBU Catalog
e-resources
E-THESES
All Fields
Title
Author
Subject
ISBN/ISSN
Tag
Find
Advanced Search
Skip to content
Skip to footer
Back to Homepage
Posouzení úrovně české legisla...
Description
Posouzení úrovně české legislativní základny marketingových činností z hlediska marketingového pracovníka
Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Čech, Tomáš
(Dissertant)
Format:
Manuscript
Language:
Czech
Published:
Zlín,
1993
Subjects:
e93
MARKETING
Právo
diplomové práce
Cover
Holdings
More Information
Staff View
Description
Description not available.
Save to List
Cite this
Export Record
Export to CitacePRO
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Export to BibTeX
Email this
Similar Items
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Ideový projekt marketingového riaedenia v š.p. Makyta Púchov.
by: Mazáková, Lena
Published: (1993)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Posouzení efektivnosti zavedení dvousměnného provozu výroby obuvi v TIPA B Třebíč s r.o
by: Tabášková, Jitka
Published: (1993)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Koncepce marketingového informačního systému v podniku Rybena Hodonín
by: Polášek, Milan
Published: (1993)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Zhodnocení úlohy fixních režijních nákladů při stanovení ceny výrobku na marketingových principech
by: Kovář, Milan
Published: (1993)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Informační systém ekonomického řízení výroby v Ekolak s.r.o.
by: Zapletalová, Eva
Published: (1993)
×
Loading...