Analýza zavádění nového výrobku na trh ve firmě Laksyma, a.s. Nedakonice

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Náplava, Václav (Dissertant)
Other Authors: Chovancová, Miloslava, 1952- (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: Zlín, 2002
Subjects:
Physical Description: 51 listů, 5 příl.

Cover

LEADER 01277ctm a22003377a 4500
001 1192
003 CZ ZlUTB
005 20190825231356.0
008 020729s2002 xr ||||| ||||| |||||cze|d
040 |a ZLD002  |b cze  |c ZLD002  |d ZLD002 
080 |a 637.12  |2 v 
080 |a 637.142  |2 v 
080 |a 658.624  |2 v 
080 |a 658.8  |2 v 
100 1 |a Náplava, Václav  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza zavádění nového výrobku na trh ve firmě Laksyma, a.s. Nedakonice  |h [rukopis] /  |c Václav Náplava, vedoucí práce: Miloslava Chovancová 
260 |a Zlín,  |c 2002 
300 |a 51 listů, 5 příl. 
650 0 7 |a inovace  |7 ph121118  |2 czenas 
650 0 4 |a MARKETING 
650 0 7 |a marketingový výzkum  |7 ph115230  |2 czenas 
650 0 7 |a mléko  |7 ph115334  |2 czenas 
650 0 7 |a obaly  |7 ph123544  |2 czenas 
650 0 7 |a obchodní značky  |7 ph166532  |2 czenas 
650 0 4 |a produkt nový 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Chovancová, Miloslava,  |d 1952-  |7 mzk2006323037  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta managementu a ekonomiky.  |b Ústav managementu  |4 dgg 
992 |a DS 
999 |c 1192  |d 1192 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 D2002NÁPLAVAV  |7 1  |8 MANUS  |9 1421  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2006-07-29  |i D  |o D2002/NÁPLAVA,V.  |p 420019006011  |r 2019-08-25  |w 2019-08-25  |x 20100831  |y 10